SzavazásMennyire jellemző a könyvtári szakmai kommunikációra a 'ne szólj szám, nem fáj fejem'?
KIT hírlevél évfolyamok2025
|
Használói és nem a klasszikus könyvtári logikára van szükség
Címkék: minőség, minőségirányítás, minőségfejlesztés | Dánia | innováció, szolgáltatásfejlesztés | marketing | továbbképzés, HR-fejlesztés | információ (elmélet, politika) |
A Találkozás a használóval a Dán Elektronikus Tudományos Könyvtár egyik programbizottsága. Országos szintű fejlesztő csoportként szerepüket a felsőoktatási könyvtárakon belüli innovatív kultúra segítésében látják a használók igényeire és azok kielégítésére koncentrálva.
Ha a könyvtárak javítani akarnak olvasóik kiszolgálásának módján, akkor az olvasói logikára, nem pedig a klasszikus könyvtári logikára támaszkodva kell megújítaniuk szolgáltatásaikat, berendezéseiket és kurzusaikat. Az olvasói logika az, ami a használó, nem pedig a könyvtár számára fontos. Annak kiderítése, mire van igénye a használónak, tanulmányozásukra alkalmas módszereket igényel. |
![]() FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |