SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Hogyan javítható a könyvtár márka vegyes imázsa?Happy Days -- walesi országos marketing és márkaépítési kampány. A 2008. évi kampány a 2006?2011 évi országos stratégiai terv része, a könyvtári szolgáltatások marketingje mint a Könyvtárak az Életért (Libraries for Life) kétnyelvű könyvtári szolgáltatási program támogatója szerepel benne. A walesi marketingkampányt erősítette az a felismerés, hogy a könyvtári márkát sokan jogosnak, tudatosnak, érzékelhetőnek tartják, de kötődnek hozzá negatív asszociációk is. A stratégia célja a negatív álláspontok leküzdése volt. Az országos internetes jelenlétet (link is tartalmazó dokumentumot valamennyi könyvtár aláírta. ...
A három esettanulmány a siker számos tényezőjét mutatta meg, ezeket összevetve a legfontosabbak a következők: 1. A digitális korszaknak megfelelő egyértelmű pozicionálás és identitás kialakítása. 2. Együttműködés a különböző célcsoportokkal, befolyásolásukon keresztül a szemléletük megváltoztatása. 3. Közös márkák, a könyvtári márka és más márkák együttműködése a kapcsolatok hatékony kihasználásával. ... (ref.: Viszocsekné P. É.) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |