SzavazásMennyire jellemző a könyvtári szakmai kommunikációra a 'ne szólj szám, nem fáj fejem'?
KIT hírlevél évfolyamok2025
|
Hogyan lehet a megértés terhét a használóról levenni?
Címkék: minőség, minőségirányítás, minőségfejlesztés | információ prezentálása | használói élmény, UX, user experience (2020-) | virtuális, online tájékoztatás | információ (elmélet, politika) | cselekvésképtelenség | információ-visszatartás | szervezeti kultúra |
Járványveszély idején különösképpen fontos lenne, hogy mindenki képes legyen értelmezni a vírus elleni védekezéshez szükséges információkat. Gergely Vera szerint azonban az operatív törzs eseményein elhangzó rendőrségi közlések nem felelnek meg a közérthetőség kívánalmának. A megértés terhe jelenleg a befogadó félen van, pedig ennek pont fordítva kellene működnie: az államnak nem csupán felelőssége, hanem kötelessége is (lenne) úgy tájékoztatni, hogy az állampolgárok megértsék, amit feléjük kommunikálnak.
Régebbi hírforrás(ok): Nem kommunikálnak megfelelően, ugyanakkor számonkérik a tájékozatlanságot link |
![]() FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |