SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Húszperces olvasnivalókkal könyvklubot indít a Libri
Címkék: marketing | pr, public relations, bizalomkeltés | kiadó(vállalat), kiadás | közösségi média |
A nagyszabású olvasásnépszerűsítő kampányt a Sussexi Egyetemen végzett kutatáson alapul, mely szerint már napi fél óra olvasás is 68 százalékkal csökkenti a stresszt a szemléletformáló hatáson kívül.
A Libri PR konzorciumának tagjai közé felvett egy több tartalomszolgáltatót, hírességet, sőt tiktokkert és youtubert is, hiszen a social media felületére is kiterjed a kampány. A 20 perc könyvklub című program 30 napig tart, ezalatt a regisztrált résztvevők izgalmas témából kapnak naponta frissülő, legalább 20 perces olvasmányokat például cikkekből vagy könyvrészletekől. A szervezők igényes élményekkel lepik meg az olvasókat, sőt nyereményeket is kisorsolnak. A kreativitás jegyében négy szereplőhöz fiktív személyiségeket kapcsoltak, akik reklámarcként és személyiségként működnek az Olvasókat keresünk! - felhívásukban. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |