SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Így optimalizáld tartalmadat a különböző közösségi oldalakra
Címkék: közösség mint információforrás (2.0) | marketing | információ szolgáltatása weben | közösségi média |
Ha több közösségi oldalon is jelen van a vállalatod, akkor az adott felülethez kell szabnod üzeneteidet! Összegyűjtöttük számodra a legjobb tippeket.
1. Twitter: Foglald össze mondanivalódat! -- Válogasd meg bölcsen szavaidat, hiszen a Twitter 140 karakteres limitje rendesen beszűkíti a lehetőségeket. Ahelyett, hogy például cikked címét tweetelnéd, foglald inkább össze a tartalmat röviden, velősen... 2. Facebook: Laza társalgással teremts párbeszédet! -- Mivel a felhasználók ezen a platformon alapvetően a közvetlen stílushoz, a tegezéshez vannak szokva, ügyelj arra, hogy posztjaid ne hassanak túlságosan üzletiesnek, 'reklámszagúnak' ebben a kötetlen környezetben, próbáld megtalálni a középutat a kedélyeskedő baráti csevej és egy üzleti ebéd során használt stílus között... 3. LinkedIn: A komoly szakmai értekezések színhelye -- A több, mint 250 millió regisztrált felhasználóval rendelkező üzleti közösségi oldal kiválóan alkalmas tartalommegosztásra, és a szakmai trendek megvitatására is. Használd ki a lehetőségeket, de ne feledd: ez egy szakmai oldal, tehát más stílust kíván meg, mint a többi közösségi oldal... 4. Google+: Erőteljes képek -- A csatorna fő ereje a képekben rejlik, ezért ha úgy döntesz, hogy a közösségi médiafelületre szánt anyagodat itt is használod, vess még egy pillantást képeidre - ráadásul, jó ha tudod, hogy itt animált GIF-eket is megoszthatsz... 5. Instagram: Használj hashtageket! -- Az Instagramon a hangsúly a vizuális tartalmon van, amit hashtagekkel címkézünk. Minél több jól megválasztott, releváns hashtaget használsz, annál inkább be tudsz kapcsolódni márkáddal a népszerű fotó- és videómegosztó oldal forgatagába... |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |