SzavazásA hazai könyvtári szaklapok kínálata főként a ... szempontjait tükrözik
KIT hírlevél évfolyamok2021
|
Illatos könyvtár - nagyobb forgalom?Tudja, milyen illata van a cserzett bőrnek vagy az édes emlékeknek? El tudja képzelni, hogy egy ilyen különleges illat ráveszi, hogy mélyebben a zsebébe nyúljon? Az idehaza újdonságnak számító illatmarketing úttörői azt állítják, hogy az illatok igenis az értékesítés szolgálatába állíthatóak, és mérhetően növelik a vásárlási hajlandóságot, sőt akár az értékesítés volumenét is. Van, ahol nem illatoznak, inkább kiszellőztetik a szobát, és van, aki a természetesség híve, "a WC-ben legyen szarszag".
Tény, hogy a szaglóideg közvetlenül fut be az agy érzelemgeneráló részébe, méghozzá tudati szűrés nélkül, így a legkézenfekvőbb módja a befolyásolásnak. Ezért nem tartja haszontalannak az üzletek illatosítását, de mindenkit óv az erős illatoktól, amelyek akár ellenkező hatást is kiválthatnak. |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |