SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Kárt okozunk a használói panaszok számának csökkentésével!
Címkék: arculat (magunkról mutatott kép) | marketing | szakmai szervezet | ügyfélszolgálat, panaszkezelés |
Arany Ferenc ügyfélpanasz-kezelési szakértő a Magyar Információbrókerek Egyesületének klubjában beszélgetett könyvtárosokkal. Tapasztalatai szerint az Ügyfélpanaszok száma (az ügyfél-elégedetlenség minden megnyilvánulása) az ügyfelek érzékenységétől függ. A panaszok számánál sokkal fontosabb azok minősége, illetve az, hogy a szervezet képes-e ezek meghallgatására és a 'javító és szolgáltatás-fejlestő algoritmusok' beindítására.
Ha a munkatárs félreértelmezetten lojális a munkaadóval, például könyvtárával, hajlamos lehet visszaverni az ügyfélpanaszt. Ilyen módon a valós problémák rejtve maradnak. Hajlamosak vagyunk csak azt venni panasznak amit az ügyfél annak címkéz meg: 'panaszt szeretnék tenni...'. Ám ügyfélpanasz például az is, ha az olvasó nem találja a könyvet a helyén. Ügyfélelvesztés esete már, ha az illető már be sem jön a könyvtárba. Ügyfélgondozás, ügyfélmegtartás eszköze ugyanakkor, ha a potenciális használt megkínáljuk olyan szolgáltatással, ami őt feltehetően érdekli. (MG)
Hírforrás:
Magyar Információbrókerek Egyesülete
2014. október 07. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |