SzavazásMennyire jellemző a könyvtári szakmai kommunikációra a 'ne szólj szám, nem fáj fejem'?
KIT hírlevél évfolyamok2025
|
Kérdezzük meg a célközönségünket, hogy mit szeretnének tudni rólunk!
Címkék: pr, public relations, bizalomkeltés | marketing | közösség mint erő és információforrás (2.0) | felsőoktatási könyvtár, szakkönyvtár | USA |
Egy ohiói egyetemi könyvtárakat bemutató kiadvány megszületését mutatja be a cikk, ami a könyvtár célközönségének együttműködésével készül. A brosúra feladata az olvasók érdeklődésének a felkeltése. A könyvtárosoknak pontosan ismerniük kellett, mit szeretnének tudni az olvasók, s eddig már milyen információik vannak. Annak értékelése, hogy pontosan miről értesülnek a könyvtárral és annak szolgáltatásaival kapcsolatban, nagy feladat volt a projekt számára. Az írás azt mutatja be, a felsőoktatási könyvtár hogyan ismerte meg jobban célközönségét annak érdekében, hogy elérje a kitűzött célokat. (Kérdezzük meg a célközönségünket, hogy mit szeretnének tudni rólunk!; ref.: Bognár N. E.)
|
![]() FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |