SzavazásMennyire jellemző a könyvtári szakmai kommunikációra a 'ne szólj szám, nem fáj fejem'?
KIT hírlevél évfolyamok2025
|
Kezelési útmutató panaszos vevőkhözAz ügyfelek előszeretettel kritizálnak, illetve keresnek kifogásokat, amikor kedvezőbb árat szeretnének kialkudni, vagy esetleg elállnának a vételi szándékuktól. Ha szeretnénk megtartani a vevőt, nem árt figyelembe vennünk, hogy milyen típusú a panaszos ügyfél. A kifogást is célszerű eszerint kezelni. Az ügyfél kifogásait nem szabad és nem is érdemes a fogyasztó ellenállásaként vagy vitaindítóként felfogni. Az ügyfél kételyeinek megválaszolásával jóval kedvezőbb képet alakíthatunk ki vállalatunkról, mivel nyitottnak mutatkozunk a részletek és háttérinformációk megosztására. A vásárlók többsége négy alapkategóriába sorolható, és ezáltal az általuk megfogalmazott kifogások is csoportonként változó. Ezekre típusonként más lehet a legpraktikusabb válasz. Típusok: elemző, irányító, barátságos, nyitott. - F: jún. 12.
Régebbi hírforrás(ok): link |
![]() FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |