Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Szavazás

Megosztja-e a könyvtárosokat a politika?

  • • Leginkább választások környékén
  • • Nem, a szakmai, baráti kötődések erősebbek
  • • Sokakról tudható, melyik szekértáborhoz húz.
  • • A szakmai elképzeléseket gyakran felülírja a politikai hovatartozás
A SZAVAZÁS LEADÁSÁHOZ KATTINTSON IDE

KIT hírlevél évfolyamok

| 2024 | 2023 | 2022 | 2021 |
| 2020 | 2019 | 2018 | 2017 |
| 2016 | 2015 | 2014 | 2013 |
| 2012 | 2011 | 2010 | 2009 |
| 2008 | 2007 | 2006 | 2005 |
| 2004 | 2003 | 2002 |

2024



 


Kommunikációs- és reklámtrendek 2007-ben

A szakemberek szerint a jövőben egyre több cég vonja be a ügyfeleit/vásárlóit a kreatív munkába. A vállalatok egy része érthetően vonakodik bevonni az ügyfeleket, de például a Chevrolet vagy a Dove reklámjainak egy részét már a kliensek készítik. A technikai lehetőségek az interaktív reklámokban használhatók ki a legjobban. Magyar szakemberek szerint sincs messze például az idő, amikor a mobiltelefonunk a citylighttal kommunikál bluetoothon keresztül, és ha úgy "érzékelik", hogy a plakát felkeltette az érdeklődésünket, akkor a további részletekről is tájékoztatást küldenek számunkra. A látványon alapuló interaktivitás jó példája a McDonald's padlóreklámja az orlandói Amway Arenában, amelyen az áthaladók lépései nyomán apró Big Macek röppennek szerteszét. Az amerikai példák között persze kevésbé sikeres is akadt: a San Francisco-i buszmegállókban elhelyezett Got Milk? hirdetőtáblákat például, amelyek csokoládés sütemények illatát árasztották, a városvezetés a panaszok miatt eltávolíttatta. - F: jan. 17., link -- A KIT a múlt év vége felé közölt sorozatot a könyvtár 2.0 koncepcióról link , melynek lényege, hogy az újfajta elektronikus eszközök segítségével radikálisan bevonja használóit a szolgáltatás tervezésébe és végzésének alakításába. Úgy tűnik, hogy a szemlélet az üzleti komunikáció világában is hódít. Esetleg a hazai könyvtárak irányításában is aktuálissá válhat a szemlélet.

Régebbi hírforrás(ok): link
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról