SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Könyves rendezvények kapcsán... Hova kötjük imázsunkat? Milyen szintű a marketingünk?
Címkék: tervezés, stratégia | arculat (magunkról mutatott kép) | imázs, rólunk alkotott kép | olvasás |
A könyv - könyvtár - olvasás imázsa nem áll egymástól távol a könyvtárosok és a használók fejében. Akkor is, ha ezek mind eszközök. A könyvtár küldetésében az információs, rekreációs és oktatási szolgáltatást szokták megemlíteni. Ez már közelebb áll a könyvtári szolgáltatás végcéljához, amely a használók saját céljainak elérése. Azaz pl.: hogy boldog kapcsolataik legyenek, azzal foglalkozhassanak, amely dolgokat lelkesen végezhetnek stb. Mi történne, ha a könyvtár inkább e célokhoz kötné arculatát, formálva a róla kialakított imázst? Azaz: az eszközök helyett a célt kommunikálná, előbbre lépve a marketingtudatosságban (vö.: link )?
Egy korábbi kérdésünk is e témát piszkálta: Megkérdeztük: Jó-e, hogy a könyvtárat sokszor könyvszimbólummal ábrázolják? link . (MG) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |