SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Könyvtári elektronikus ügyfélkapcsolat-kezelésről -- kihasználatlan lehetőség
Címkék: irányítás, mérés, szabályozás | innováció, szolgáltatásfejlesztés | adatgazdálkodás, CRM | ügyfélszolgálat, panaszkezelés | könyvtárosképzés |
A KIT-ben már többször idéztük Nagy Nikolett szakdolgozát a CRM-ről, mely diplomamunka rövidítve a TMT-ben is olvasható 'Az ügyfél nem fél ügy' -- a CRM alkalmazásainak lehetősége könyvtári területen címmel. Mivel az ősmarketing eszközök gyakran kevésnek bizonyulnak, új menedzsment eljárás segíthet a könyvtáraknak (is) olvasóik (ügyfeleik) megtartásában. A cikkből kiderül, hogyan kezeljük ügyfélkapcsolatainkat, olvasóink panaszát, hogyan tehetnénk testreszabott ajánlatot felhasználóinknak az integrált rendszereink által tárolt adatbázisból... 105 könyvtár által kitöltött kérdőív elemzése során vizsgálta a szerző, hogyan menedzselik hazai könyvtáraink kapcsolataikat olvasóikkal, munkatársaikkal, melynek eredménye, tanulsága szintén megvilágításra kerül a cikkben. - F: 'Az ügyfél nem fél ügy' -- A CRM alkalmazásainak lehetősége könyvtári területen / Nagy Nikolett. In: TMT 2007/7. Az anyagról korábban: link link link
Régebbi hírforrás(ok): Nagy Nikolett |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |