SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Könyvtárpromóció - mester szinten (olvasóink szavazatára)A könyvtárak számára kihívás áttérni a hagyományos promóciós módszerekről. Az online jelenlét megváltoztatta a marketingüzenetek megjelenésének dinamikáját: a könyvtárak / felhasználók azonnali elérhetőségét tette lehetővé. A minőségi tartalmak megjelenítése elvárás, azonnali visszajelzések mutatják a könyvtári programok fontosságát, jelzik a folytatás iránti igény szintjét.
- Jó ötlet a könyvtári hírek átírása az egyes közösségi platform elvárásai szerint: más legyen az üzenet kivitelezése a Facebook, Twitter vagy YouTube csatornákon. - A könyvtárak a minőséget részesítik előnyben üzeneteikben, de azért naponta jelenjen posztunk a FB-n is. - A Las Vegasi közkönyvtár a következő kérdést tette fel magának: Kinek az érdeke a könyvtárba járás? Milyen csoportokat képvisel a könyvtár? A választ a felhasználók adták meg közösségi fórumokon, online közvélemény-kutatás során. - A helyi újságok, a helyi fórumok ellátandók a könyvtár programjaival, céljaival. - Mivel fontos, hogy a felhasználók magukénak érezzék a könyvtárat, történeteik, véleményük jelenjen meg a könyvtárban, könyvtár által szervezett fórumokon. (ref.: Nagy Marianna) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |