SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Közösségi média és manipuláció - Ződi ZsoltA közösségi média a screentime - képernyő előtt eltöltött idő - bajnoka. A rövid tartalmak jobban szolgálják a szolgáltatók profitját, ugyanis a sok kis impulzus kínálatára adott használói reakciók által tudja egyre részletesebben és pontosabban profilírozni a használót, akit végül értékesíteni tud a reklámozóknak vagy fizetőképes kíváncsiaknak.
Egy hosszú, elemző cikk olvasásakor kapcsán viszont a használó kicsekkol a screentime-ból, ezért a közösségimédia-szolgáltató számára nem éri meg a mélyebb tartalmakat előnyös helyzetbe hozni a felületein. Vulgo: felszínességre nevel, miközben értékesíti használóinak adatait - juthatunk ilyenekre Ződi Zsolt jogász szavait hallgatva. Dilemma: - használja-e a fenti módszert, pl. kösse-e használóit a könyvtári felülethez, katalógushoz - pl. színes ajánlásokkal? - maradjon az egyre kisebb érdeklődést lekötő tartalmas olvasmányok birodalmában? - harmadik út...? (MG) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |