SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Közösségi menedzser és online menedzser...
Címkék: tervezés, stratégia | pr (bizalomkeltés) | marketing | irányítás, mérés, szabályozás | informatikai fejlesztés, automatizálás | hatékonyság | közösségi média | közösségépítés |
Előző lapszámunkban már hivatkoztunk e cikkre, de érdemes visszatérni rá.
-- Vatera főállásban közösségi menedzsert alkalmaz -- Magyarországon a legtöbb márka gyakorlatilag semmit nem csinál a közösségi oldalakon, amelyek pedig mégis, azok is inkább display-hirdetéseket használnak, vagy problémaelhárító, reaktív pr-tevékenységet végeznek -- a monitorozáson túl. -- A közösségi oldalakon való megjelenésnek egyelőre jelzésértéke van.? -- Coca-Cola: nemzetközi online menedzser. -- Néhány száz követő a Twitteren sokkal többet ér, mint ugyanannyi látogató a weboldalon. Mert ők véleményformálók -- vélekedett Majorosi Emese. -- Még nincs meg a mérés módszere, de mindenképp szeretnénk ROI-t. -- Ma már vannak cégek, akiknek több forgalma van a közösségi oldalakból, mint a keresőkből. Ez a forgalom képes konvertálódni, és valódi üzleti mutatókat felmutatni. Az oldalon belüli aktivitásokat úgynevezett url builder, event tracking és campaign tagging technikákkal mérni tudjuk, amit pedig mérni tudunk, azt tudjuk optimalizálni is. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |