SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Lojalitás-konferencia -- analógiás eljárásokkal (ppt-kkel)A vállalatoknak van karmája, a felbosszantott ügyfél pedig szinte rögtön otthagyja a szolgáltatót -- hangzott el a Kreatív Csoport szervezésében zajlott Ügyféllojalitás konferencián. Tudósítás, előadások és fotók itt. Az ügyfeleknek az alábbi tanácsokat is adta a Karmamédia vezetője: adj és ne kérj, viselkedj rendesen -- ezen belül pedig légy figyelmes, ne hazudj, ha hibázol, ismerd el. Ha az ügyféllel nem foglalkozik megfelelően a vállalat, akkor megeshet, hogy úgy jár, mint a United Airlines, amelytől egy éven át hiába próbált kártérítést szerezni egy férfi. Bódogh Attila, a Nextent üzletfejlesztési menedzsere előadásában arra figyelmeztetett, hogy ha a fogyasztót például egy szolgáltatás felbosszantja, akkor nem áll sok idő a megtartására, mert ilyenkor 24-72 órán belül is képes szolgáltatót váltani az ügyfél.
|
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |