SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
MédiafogyasztásA Magyar Infokommunikációs Jelentés lakossági eredményei szerint a legelterjedtebb háztartási infokommunikációs eszköznek a televízió számít, a hazai otthonok 94 százalékában van működő tévékészülék. A legnépszerűbb média a hazai lakosság körében a televízió, kevés kivétellel szinte minden 15 év feletti honfitársunk [98 százalék] szokott tévézni. A rádió a második legszélesebb körben jelen levő csatorna, ezt 7,7 millióan, a különböző napilapokat pedig 6,2 millióan követik figyelemmel szerte az országban. A legalább 15 éves lakosok körében a hagyományos médiakörben a könyvek helyzete a legmostohább, alig több mint 4,5 millióan, az említett korcsoport 53 százaléka olvas - igaz, esetükben a könyvek olvasására átlagosan fordított heti órák száma meghaladja a napilapok, illetve egyéb folyóiratok átlagos használati idejét.
Régebbi hírforrás(ok): - F: dec. 5. link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |