SzavazásMennyire jellemző a könyvtári szakmai kommunikációra a 'ne szólj szám, nem fáj fejem'?
KIT hírlevél évfolyamok2025
|
Megkérdeztük: Egy szakmai előadás célja, hogy...
Címkék: szakmai belső kommunikáció (2013.02-) | rendezvény (szakmai) | minőség, minőségirányítás, minőségfejlesztés | felmérés | emberi minőség |
A tájékoztató jellegű válaszok megoszlása:
20 - újragondoljuk tapasztalatainkat, új(szerűen) tegyük dolgainkat 1 - bizonyítsa az előadó kiválóságát 0 - biztasson: csak így tovább 0 - pozíciójával jelezze a szakma színvonalát. A jelek szerint a válaszadók szinte egyöntetűen azt várják el egy-egy szakmai előadástól, hogy általa újragondolják tapasztalataikat, s azt követően új(szerűen) tegyék dolgaikat. Kérdés lehet, hogy - a szakmai rendezvényeken mennyiben teljesül ez az elvárás? - pozíció, előadó személye vagy előadásának minősége a kiválasztási szempont egy-egy rendezvényen? - ebből adódóan milyen minőségűek a szakmai rendezvények? Mindenesetre a kapott eredmény felteszi a lécet az előadni szándékozóknak, illetve önvizsgálatra készteti a korábbi előadókat. Mi maradhatott meg szavaikból? A vonatkozó diagramot ld.: link . (MG) |
![]() FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |