SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Melyik marketing-eszközt vehetjük át a kiskereskedőktől?1. Akciós zsömle, becsábításra
2. Keresett termékek a legtávolabbi sarokban, impulzusvásárlásra csábítás 3. Szemmagasságban a legdrágább termékek - kényelem: nagyobb költés 4. Gyerekek megcélzása a polc alsó részének tartalmával 5. Az átlagköltésnél magasabb összegű kupon kínálata 6. Polcpénzt fizet a gyártó 7. Pénztár előtti nagy haszonkulcsú termékek 8. Az átlagos visszatérésnél rövidebb időn belül beváltható kedvezmény. S most jön a kreatív játék: melyik pontot hogyan tudod a könyvtári marketingre átfordítani? Nem biztos, hogy mindegyiket lehet, de például féláras kávé a büfében az adott évben minden harmadik kölcsönzés után? Különböző hordozón kínált dokumentumok ugyanannál a szaknál? - Vagy... Találj ki jobbakat, helyi igényeitekhez igazodva. (MG) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |