SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Mennyi egy könyvtárhasználó ügyfélértéke? Ideje csörnölni már?A mobiltelefon-piac telítődésével a távközlési szolgáltatók számára ma már fontosabb az ügyfelek megtartása, mint megszerzésük. Egy átlagos ügyfél megszerzési költsége 14-20 ezer forint körül van. A szolgáltatók, mint piaci szereplők régóta alkalmazzák a churn-elemzést (e.: csörn) (azaz a lemorzsolódás okainak vizsgálatát), adatbányászati eszközökkel határozzák meg, hogy feltehetően mely ügyfelek mondanak rövidesen fel. Így még időben fel tudják venni a kapcsolatot az illetővel, hogy a kilépést megelőző szolgáltatás-csomagot kínáljanak számára.
-- Menyibe kerül egy könyvtárhasználó "megszerzése"? Kik a jellemző könyvtári lemorzsolódók? Melyek a lemorzsolódás motívumai számukra? Amennyiben a könyvtárat az információs piacon képzeljük el, ezek megkerülhetetlen kérdések. (MG)
Hírforrás:
Ügyfélkezelés : Lemorzsolódás-elemzés. In: FigyelőNet, (2003. június 19.), link
2003. július 02. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): Ügyfélkezelés : Lemorzsolódás-elemzés. In: FigyelőNet, (2003. június 19.), link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |