SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Mennyire értjük meg használóink kívánságát?
Címkék: analógia | használó, üzleti | innováció, szolgáltatásfejlesztés | irányítás, mérés, szabályozás | tájékoztatás (személyes, fizikai) | ügyfélszolgálat, panaszkezelés |
A tervek szerint a McDrive szolgáltatásnál ezentúl az alkalmazottaknak háromszor kellene megismételnie szóban a rendelést a vevőnek, hogy biztosan jól értették-e az ügyfelet - írja a Business Insider.
A McDrive rendelés-felvételi pontossága eddig 70% volt, így a cég vezetői komoly feladatnak tekintik a pontossági statisztika javítását, még akkor, is, ha ez nem feltétlenül tetszik majd a vevőknek. Ugyanis az új rendszer hosszabbá teheti az átlagosan már amúgy is több mint 3 perces várakozási időt, amit egyébként 2013-ban mértek és az elmúlt 15 év leghosszabb átlagos várakozási ideje volt. Az "ask, ask, tell" elnevezésű rendszer nem minden esetben kötelező jellegű, a McDonald's franchise üzletei dönthetnek arról, hogy ki akarják-e próbálni az új módszert, egyelőre azonban csak az USA-ban tesztelik. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |