SzavazásA könyvtárosok belső kommunikációjának minősége...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Mi az a cross-média?A kifejezés nem egyértelmű, különböző szakterületen más és más a jelentése. A könyvnyomtatás és -kiadás területén a különböző információhordozók minél szélesebb körben való hozzáférését jelenti. A könyveket a kiadók gyakran CD-ROM-on is megjelentetik, hogy tartalmuk könnyen kereshető legyen. Az internet világában ugyanazt a tartalmat különböző megjelenési felületek terjesztik, hogy a hozzáférést könnyítsék. A marketingszakemberek keverik a kifejezést a "cross-channel"-lel, amely a különböző terjesztési csatornákat jelöli. A reklámipar, az e-learning és a turizmus világában is használatos a fogalom. A cross-média ismérvei:
- több mint egy médium (lehet nyomtatott és digitális vagy csak digitális), - integrált termék, - többféle eszközön érhető el (számítógépen, televízión és más kézi berendezéseken), - nem határterülete a különböző eszközöknek és megjelenési felületeknek, hanem mindezek felhasználója. Folyt.: E-TMT
Hírforrás:
- F: Boumans: Cross-media. 2004. augusztus
link Referálva: E-TMT
2005/9. ref.: Wéber K.
2005. szeptember 29. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): - F: Boumans: Cross-media. 2004. augusztus
link Referálva: E-TMT
2005/9. ref.: Wéber K. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |