SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Mi is a service design?A service designnak (SD) alapelvei meg elemei a meghatározóbbak, hogy ezekből éppen melyiket hangsúlyozzuk, az teljesen az ügyféligénytől függ. A mi definíciónk: a SD az az ügyfélközpontú szolgáltatás, vagy akármilyen szervezeten belüli folyamat fejlesztése, ami teszteléssel, iterálással és a résztvevőknek, stakeholdereknek bevonásával készül. Ehhez még mindig hozzátesszük, hogy üzleti problémákra válaszol. De a SD három elemét, az
- outside-int (kívülről ránézni egy szervezetre, problémára, de az - inside-out ellentéteként is értelmezik - a szerk.), a kollaboratív és prototipus tesztelést, illetve a - visszacsatolást is nagyon fontosnak tartjuk. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |