SzavazásPolcrend a könyvtárban... (melyiket gondolod leginkább?)
KIT hírlevél évfolyamok2019
|
Mi történik, ha egy 'nyálasszájú' jobb szolgáltatással áll elő, mint a profik?
Címkék: analógia | identitás | önkéntes | elismerés | szervezeti kultúra | cselekvésképtelenség | emberi minőség | etika, fegyelmi kérdések | információ-visszatartás |
- Lesöpörjük és akadályozzuk, ugye? (MG)
- Egy 15 és egy 17 éves fiú nem volt megelégedve a szegedi menetrenddel - úgyhogy leprogramoztak egy másikat Két gimnazista gondolt egyet, és megoldotta, hogy Szegeden gyorsan és egyszerűen, Messengeren keresztül kapják meg az emberek azt a menetrendet, amire épp szükségük van. A 15 éves Schütz Dávid és a 17 esztendős Simonffy László egy olyan chatbotot készített a szegedieknek, ami bizonyítja, mennyire fontos lenne mindenkinek megtanítani a programozás alapjait. Mi már megmutattuk, hogyan lehet ezt a tudást játékos iskolában elsajátítani, vagy akár ingyenes, bárki számára elérhető eszközökkel is, a már említett két tinédzser pedig egy jó példával is szolgált, milyen dolgokra jó ez a tudás. Ez esetben például Szeged tömegközlekedési menetrendjének gyors és egyszerű elérésére. |
![]() Feliratkozás
Az alábbi mezőbe beírva az email címét, feliratkozhat a KIT hírlevelére.
Az itt megadott adatokat csak a hírlevél kiküldésére használjuk fel.
KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
![]() HírlevélrőlA hírlevél hetente, térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |