SzavazásA könyvtárosok belső kommunikációjának minősége...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Miért van szükség online sajtószobára?A Magyar PR Szövetség ápr. 26-án workshopot szervez a címben szereplő kérdéssel.
-- Mielőtt az újságíró felhívná a vállalat médiaképviselőjét, nagy esély van rá, hogy először a vállalati website-ot fogja ellenőrizni. Az egyik online kommunikációs csatorna, mely előzetes információkkal fog szolgálni, a sajtószoba. A Nielsen Norman Group (nngroup.com) sajtószoba-használhatósági tanulmánya azt bizonyítja, hogy az újságírók elsősorban a következő információk után kutatnak: - PR kapcsolat (elérhetőségekkel) - Alapvető adatok ellenőrzése a szervezetről (vezetők helyes névírása, kor, telep- és székhely címek stb.) - A vállalat saját közleményei - Pénzügyi információk - Képek letöltése a cikkhez Figyelembe véve az előbbieket, a fő érvek a következők lennének: - Automatizálja/megkönnyítse a PR-szervezet munkáját (költséghatékonyabbá tegye) - Kielégítse az újságírók szükségleteit - Átláthatóvá és könnyen kezelhetővé tegye a médiakapcsolatokat - Növelje a Corporate PR értékét - Megalapozza a PR benchmarking alapokat. Előadó : Damjanovich Nebojsa. - F: ápr. 10. Régebbi hírforrás(ok): link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |