SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Milyen IT-mentor is kell? -- Mászkáljon ki a pult mögülElsősorban nem passzív, könyvtári pult mögött álló IT-tanácsadóra van szükség, hanem a közösségbe 'beágyazódott' segítőre, mentorra, aki az információs társadalom előnyeitől teljes mértékben elzárt társadalmi csoportokat képes megszólítani -- hangoztatta a hazai és külföldi e-közigazgatási trendeket Molnár Szilárd, (ITTK) a 9. Országos Közművelődési Telematikai Konferencián (Miskolc, szept. 27-28.). Az ebbéli ügyféloldali szolgáltatási szinteket tekintve ugyanis nagy az elmaradásunk. A Cap Gemini szervezet által meghatározott szintek pedig
-- melyeket a könyvtári portálok esetében is érdemes végiggondolni: 1. Információ 2. Egyirányú információ (pl. letölthető nyomtatványok) 3. Kétirányú informácíó (pl. elektronikus adatlapok) 4. Tranzakció (teljes elektronizáció) 5. Perszonalizáció (proaktív tranzakciók). Régebbi hírforrás(ok): Molnár Szilárd, Mikulás Gábor |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |