SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Milyen szinten áll könyvtáraink marketing-kultúrája?A könyvtárakban számos marketing-megközelítés létezik.
- Van néhány könyvtár, amely a marketing-orientáció révén jelentős ügyfél-elégedettséget ér el. A használók jövőbeni igényeiben gondolkodnak. - Más könyvtárak a marketing követő (a piaci változások megtörténte után lépő) eszközeit alkalmazzák és az orientáció nem válik tényezővé minden könyvtári döntés során. Könyvtárukban és szolgáltatásukban gondolkodnak; pl.: színes prospektusokat készítenek. - Van, ahol még a marketingnek a létét is megkérdőjelezik. A marketing-attitűd azonban fejleszthető. Nem arról van szó, hogy a hagyományos marketingorientációt el kellene felejteni, hanem hogy további hasznosabb és eredményesebb segítséget kell nyújtani a használóknak, azaz a kapcsolati marketinget a használók szemszögének megfelelően érdemes továbbfejleszteni. (ref.: MG) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |