SzavazásMennyire jellemző a könyvtári szakmai kommunikációra a 'ne szólj szám, nem fáj fejem'?
KIT hírlevél évfolyamok2025
|
A minőségmenedzsment karriere a könyvtárban: 'van egy-két ember, aki azzal foglalkozik'
Címkék: szervezés, szervezeti kérdések | minőség, minőségirányítás, minőségfejlesztés | hatékonyság | cselekvésképtelenség | szervezeti kultúra |
Ősszel olvasóként megkérdeztem néhány könyvtárban egy-egy véletlenszerűen kiválasztott könyvtárost, mit tud a munkahelye minőségmenedzsment módszereiről, a felmérések eredményeiről és azok esetleges hozadékáról. Bevallom, elkeserítő volt az, hogy gyakorlatilag nem tudtak semmi konkrétumot, csak azt, hogy van egy-két ember, aki ezzel foglalkozik, illetve hogy valamikor készült kérdőíves felmérés. Nem láttam, az ő életükben mi változást hozott egy-egy újítás (ha volt egyáltalán). (Fujt Ildikó)
|
![]() FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |