SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Mit érnek a Facebook-rajongók?Megmérték, mennyivel költ többet egy fogyasztó egy márkára, amit lájkolt a világ legnagyobb közösségi oldalán, mint az, aki nem nyomja meg a web legfontosabb gombját. Kiderült, hogy sokkal, de a sikert nem szabad készpénznek venni.
Az rendben van, hogy nagy népszerűségre lehet szert tenni a Facebookon, azaz még nagyobbra, ha eleve népszerűek vagyunk, elég kreálnunk márkánknak egy profilt -- de pontosan mit ér ez a népszerűség? A Syncapse közösségi médiára szakosodott marketingcég meginterjúvolt négyezer embert azok közül, akik lájkolták a húsz legnagyobb, Facebookon is jelen lévő márkát. Arra voltak kíváncsiak, a világ legnagyobb közösségi oldalán közvetített rajongás és a tényleges költekezés között van-e összefüggés. A bizakodó marketingeseket megnyugtatjuk: nagyon is van. A jelentés ugyanis rávilágított, hogy egy átlagos rajongó évente 71,84 dollárral többet költ évente arra márkára vagy szolgáltatásra, amire rányomja a 'Tetszik' gombot, mint az, aki nem lájkolt. Az összeg így leírva nem tűnik soknak, de relatíve rengeteg: az átlagos teljes pénzköltés ugyanis egy-egy márkára évente 136,38 dollár, azaz a lájkolók több, mint másfélszeresét költik, mint a 'közönyösek'. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |