SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Mit mondasz, ha megkérdezik: de tényleg, mivel foglalkozol könyvtárosként?
Címkék: marketing | pr (bizalomkeltés) | rendezvény (szakmai) | szakmai szervezet | arculat (magunkról mutatott kép) |
Tudsz-e fél perc alatt úgy válaszolni a kérdésre, hogy partnered őszintén folytatni kívánja veled a párbeszédet? Ezt a megragadó, 15-30 másodperces szöveget hívják liftes szövegnek (elevator pitch). "Segítek az ügyfeleimnek briliánsan kinézni" - Ezt egy olyan férfitól hallottam - írja Mary Ellen Bates információs tanácsadó -, aki automata defibrillátorokat értékesített, és elmondta az embereknek, hogy az emberi jumper-kábel üzletágban van. Ha erre nem kérdeznek vissza, akkor semmire sem... - Tehát könyvtári márkaépítés és önmarketing egyben: te hogyan mutatkozol be könyvtárosként? (MG) - A MIBE májusi klubja e téma körül forgott:
"Hiteles pletykákat gyűjtök, emellett titkos beszállítói listát állítok össze. Ti is kerestetek már ilyeneket?" - Ez is elhangzott a szerdai online MIBE-klubban, mint figyelemfelhívás és a befogadó párbeszédre invitálása. A példában a beszélő átadja a szólás lehetőségét a partner szakmabelinek, hogy működjön a tudásátadás. Mary Ellen Bates szerint a sikeres beszélgetés 80%-át hallgatással töltjük - idézte Mikulás Gábor. Az elhallgatás ugyanakkor kétarcú - mondta Kóródy Judit. - Nem mindig a teaser-hatás indul be, ami olyan hiányos közlés, amely felszítja az érdeklődést a még meg nem ismert részlet iránt. Hanem kellemetlen csend, amit viszont nem szerencsés előidézni a befogadóban. Az első találkozás célja megteremteni a második találkozásra való befogadói igényt. Ez lényegében megegyezik azzal, amit Takács Dániel mondott: neki saját projektötleteit kell feletteseivel elfogadtatnia. Ennek érdekében a döntéshozók szakmai céljaihoz kapcsolja saját közlendőjét.
Hírforrás:
Magyar Információbrókerek Egyesülete
2021. május 26. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |