SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Könyvtárosok és a stressz - 2. Mit tegyünk, ha problémás (indulatos) olvasóval kell beszélnünk?
Címkék: arculat (magunkról mutatott kép) | pr (bizalomkeltés) | tájékoztatás (személyes, fizikai) | ügyfélszolgálat, panaszkezelés | emberi minőség |
Nos, a követni érdemes lépések:
1. TUDATOSÍTOM: megőrzöm a nyugalmamat. 2. Vegyünk mély lélegzetet: LASSAN kilélegzünk (szájon át) és belélegzünk (orron keresztül) 3. Ez segít tudatosítani az érzéseket 4. Lelassítja a FIGHT or FLIGHT reakciót - KÜZDJ vagy MENEKÜLJ - 5. Segít megtalálni a megoldást - egy lépés hátra gondolatban és térben - segít elszakadni az érzésektől - hallgassuk csendben az olvasót - ezalatt próbáljuk kigondolni a megoldást - ne szakítsuk félbe az olvasót, ez fokozhatja a frusztrációját... - Tovább a témában: Somorjai Noémi "Könyvtárosok és a stressz"-előadása a vándorgyűlés CsMKE-Kávéházi szekciójában: link
Hírforrás:
Facebook, CsMKE-Kávéházi szekció
2016. augusztus 04. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |