SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Növekvő igény az üzleti információraA PricewaterhouseCoopers felmérése szerint az Egyesült Államokban történelmi mélypontra zuhannak a hirdetési bevételek az idén és jövőre a hagyományos földi sugárzású és a kábeltévé-társaságoknál egyaránt. (...) A felhasználók költéseinek nagysága alapján az üzleti információt nyújtó szolgáltatók teszik ki a globális médiaipar legnagyobb részét: a vállalatok tavaly 69 milliárd dollárt költöttek világszerte üzleti információ vásárlására. A tanulmány szerint üzleti információt főként adott üzleti köröknek "gyártanak", amit általában elektronikus úton adatbázisok felhasználásával terjesztenek. (...) A konjunktúra várható élénkülésének köszönhetően 5-6 százalék körüli mértékben fognak növekedni az üzleti információkra fordított kiadások 2004-ben. A szélessávú internetszolgáltatás elterjedése a következő öt évben jelentősen javítja majd az üzleti adatbázisok széles körű továbbítását, új termékek megjelenését.
Hírforrás:
A Világgazdaság cikke alapján; Hirdetési mélypontot jósol a tévépiacnak a PwC; Mérsékelten bővül a médiaipar, 2002. 06. 05.
2002. június 12. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): A Világgazdaság cikke alapján; Hirdetési mélypontot jósol a tévépiacnak a PwC; Mérsékelten bővül a médiaipar, 2002. 06. 05. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |