Keresés a KIT archivumában:  
Könyvtár Információ Társadalom
Heti hírlevél információs és könyvtári szakemberek számára - Szemlék, hírek, kommentárok    angol zászló english flag  

Öt biztos tipp közösségi média alkalmazásáról nonprofit szervezetek számára

10000 előfizető az elektronikus hírlevélre többet ér, mint ugyanannyi Twitter-követő vagy Facebook-kapcsolat, vagy Foursquare-barát -- összesítve. Egyes források szerint az email halódik, míg mások azt állítják, hogy használata folyamatos, sőt emelkedik. A befektetett energia szempontjából az elektronikus hírlevél még mindig a leghatékonyabb, ami webinar-látogatottságban és meghívásokban mérhető A nonprofit szervezetek esetében legjobb adományok növekedésében, honlap-forgalomban, sőt, Facebook és Twitter-követők számának emelkedésében mutatkozik. Íme öt jó tanács:
1. Blogolni, blogolni, blogolni
A tartalmilag átgondolt, megtervezett, jól időzített blog sikeresebb, mint valaha. Az RSS-sel, e-hírlevél feliratkozási lehetőséggel párosult blog a leghatékonyabb befektetés.
2. Nyerjük meg Facebook kapcsolatainkat előfizetőnek!
Havi egy alkalommal tegyük be Facebook státuszba, hogy a másnapi elektronikus hírlevél NAGYON FONTOS információkat fog tartalmazni, kizárólag feliratkozottak számára. Vagyis olyan üzenetet írjunk, ami közeli határidővel sürget az előfizetésre, természetesen közvetlen linkkel, ahol feliratkozhatnak.
3. Kérjük meg Twitter követőinket ugyanerre!
A Twitter üzenete rövid terjedelme miatt hasonló módon alkalmazható havi rendszerességgel. Érzékeltessük ebben is a feliratkozás sürgősségét, mint például: Legfrissebb hírlevél Web 2.0 legjobb gyakorlatokkal holnap! Itt iratkozhatsz fel, ha szeretnéd olvasni: link. Köszi.
4. Használjuk YouTube videóinkat okosan!
Ha nonprofit szervezetünk tagja a YouTube?s Nonprofit Program (link az off-site linkelési lehetőséget biztosító Call-to-Action Overlays alkalmazása egy viszonylag új mód
5. Feliratkozási lehetőség fotók, diasorozatok és képfeliratok segítségével
A Flickr fotóit is mozgósíthatjuk egy ügyes trükkel (html-ben rejtett feliratkozási lehetőség), a Facebook képaláírások is linkelhetők. Vagyis soha ne mulasszunk el egyetlen alkalmat sem arra, hogy hírlevelünket propagáljuk.

Régebbi hírforrás(ok): Közösségi felületeken az OSZK link
legyenek kit hírei saját honlapján

Feliratkozás

A heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását.

A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel.




Hírlevélről

A hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest).

A KIT-archívum tartalma:
Közel 28.000 hír, 2002-től
A KIT-et az EPA (Elektronikus Periodika Adatbázis) is archiválja.

A megrendelők száma kb.:
700 fő

Olvasói létszám:
kb. 1000 fő

Adatvédelem
A KIT szerkesztői a birtokukba kerülő használói adatokat bizalmasan kezelik, azt csak az eredetileg megjelölt célra használják, harmadik fél részére nem adják át. A használati adatokat csak az egyedi adatközlőket (ha tudomásukra jut) nem visszafejthető módon, összegezve teszik közzé. Pl.: összes olvasói létszám, vagy felmérés eredményeképpen: a KIT-olvasók x%-a vezető beosztású. A használói felmérésekben a válaszadás anonim.
A szerkesztők a KIT-tel kapcsolatos visszajelzéseket egymás között megbeszélik, és visszajeleznek a levélírónak.
Adatkezelési tájékoztató

A KIT tulajdonosa:

GM Info Consulting Kft.
www.gmconsulting.hu


impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról