SzavazásEgy szakmai előadás célja, hogy...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Panasz-intenzitás, kultúrák és versenyAz unióban a fogyasztók alig hatoda tesz írásos vagy telefonos panaszt valamely kereskedőre, szolgáltatóra. A skandinávok, a britek, a németek és a hollandok a legaktívabbak (a svédek 34 százaléka emelt panaszt), a bolgárok, a románok, a portugálok és a baltiak közül pedig mindössze 4-8 százalék jelezte kifogásait. A panaszok gyakorisága azonban nem függ össze szorosan a fogyasztói elégedettséggel, a tudatosság mértéke is befolyásolja. Belgiumban, Luxemburgban vagy Észtországban például keveset reklamálnak, a fogyasztók zöme mégis úgy érzi, tiszteletben tartják a jogait. Brüsszel arra is felhívja a figyelmet, hogy minél zökkenőmentesebb a szolgáltatóváltás, annál élénkebb a verseny, alacsonyabbak az árak, ritkábbak a panaszok. - F: febr. 11.
-- A cikkből (és más hasonló, témával foglalkozók alapján) úgy tűnik, a panaszok. észrevételek gyakorisága nemcsak a szolgáltatásminőséggel függ össze, hanem egyfajta polgári tudatossággal, igényességgel. Ha az ügyfélelégedettséget szeretnénk növelni, feltehetően a szolgáltatók közötti versenyhelyzetet, rugalmasságot érdemes fokozni. (MG) Régebbi hírforrás(ok): HVG, link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |