SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Panaszmentesítés -- kezelés helyett akadályozás és elrettentés
Címkék: analógia | minőség, -irányítás, -fejlesztés | ügyfélszolgálat, panaszkezelés | cselekvésképtelenség | emberi minőség |
Azzal is csökkenteni lehet a panaszok számát, ha megszüntetik azokat a fórumokat, ahová az egészségügyi ellátásukkal elégedetlenek fordulhatnak. ...meglepően kevesen panaszkodnak háziorvosukra. Ami nem feltétlenül a tökéletes ellátásnak tulajdonítható, sokkal inkább azzal magyarázható, hogy a betegnek a panaszolthoz kell visszamennie, és orvost váltani még a fővárosban sem olyan egyszerű.
-- Egy könyvtári minőségirányítási tanfolyam első etapjának előadója panaszkezelés kapcsán mesélte, hogy igazgatóként egy renitens olvasót kihívott a teremből, és a folyosón teremtette le úgy, hogy az illető szólni sem tudjon. A tanfolyam hallgatói meghökkenésükben azt sem tudták eldönteni, hogy az oktató az elrettentő vagy a kívánatos mintát mutatta-e be. (MG) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |