SzavazásDolgoznál-e részben távmunkában?
KIT hírlevél évfolyamok2025
|
Próbavásárlás -- helyes linkkelElőző lapszámunkban tévesen közöltünk egy könyvtári álruhás 'vásárlással' kapcsolatos, Manci-adatbázisba mutató linket. A hivatkozott cikk címe és linkje helyesen: 'A legfőbb cél az elégedett használó. Sikeres vezetési elméletek közkönyvtárak számára' link
A témával kapcsolatban a Könyvtártudományi Szakkönyvtárból Fazokas Eszter a következő további forrásokat javasolja: - Making complaints pay (Tegyük nyereségessé a panaszokat) Library Management 1994/5. p. 34-35. - Complaining behavior of academic library users in South Korea (Egyetemi könyvtári panaszosok viselkedése Dél-Koreában) / Dong-Geun Oh. In: Journal of Academic Librarianship, 2004/2. p. 136-144. (A KSZK-ban mindkét cikk hozzáférhető.) Hasonló, de közkönyvtári vizsgálatról szóló cikkek: link - Megjegyzések, panaszok és elismerések -- Az Ulsteri Egyetemi Könyvtár 2003-2004. évi jelentése link - Az Ausztrál Nemzeti Könyvtár panaszkezelési irányelvei; tájékoztató az olvasóknak link - Mit tegyünk, ha panaszunk van a London School of Economics könyvtárára? link
Hírforrás:
(Fazokas Eszter javaslatai alapján)
2006. szeptember 27. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): (Fazokas Eszter javaslatai alapján) |
![]() FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |