SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Pszichológia, magatartáskutatás, gyermeklélektan -- akár a nagyobb kölcsönzési arányért is
Címkék: analógia | könyvtári tér, enteriőr | marketing | egyéb, nem könyvtári (információ)szolg. szerv. |
Pszichológia, magatartáskutatás, gyermeklélektan - a legmodernebb eszközöket is bevetik a hipermarketek, hogy fogyasztásra csábítsák a vásárlókat.
Piackutatók mobil szemkamerás vizsgálatai bizonyítják, hogy a legtöbb vásárló a szemmagasság alatt 15-20 fokkal lévő termékeket nézi meg. Nem véletlen, hogy a Tesco így helyezi el saját márkás termékeit is. És persze az sem, hogy a dán Lego játékgyár a szemmagasságot pont a 6-7 éves gyerekek testarányaira állítja be. A vonzó csomagolás -- amely sokakat késztet be nem tervezett vásárlásra -- főként a nőkre, a 20-29 évesekre, a fővárosiakra és a magasabb jövedelemmel rendelkezőkre hatnak, míg a vidéken élők jobban ellenállnak az ilyen csábításnak. Már az előtérben elkezdődik a csábítás. Itt olyan forgó plakátok jelennek meg, amelyek egyből magukra vonják a tekintetet. Az akciókat is itt emelik ki. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |