SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Rendezvény és rendezvényszervezés a járvány utáni időkben (olvasóink szavazatára)
Címkék: berendezés, eszköz, bútor | hatékonyság | információ prezentálása | innováció, szolgáltatásfejlesztés | marketing | rendezvény használók számára | szakmai belső kommunikáció (2013.02-) |
A Covid-19 tartósan befolyásolta a rendezvényeket. A rendezvényszervezők 33%-a gyakori, ismételhető, mindennapos eseményeket hoz létre, szemben a kiemelt eseményekkel, úgymint a szakkiállítások, nagyobb konferenciák. A rendezvényekkel foglalkozó szakemberek 81%-a több rendezvényt tartana, ha rendelkezne a módszereik racionalizálásához szükséges eszközökkel és technológiával, továbbá hatékonyabb méréssel és adatkezeléssel ellenőrizhetnék és kezelhetnék a hibákat. A virtuális rendezvényeknek ugyanolyan átgondoltnak kell lenniük, mint a személyeseknek. A pandémia után is megmaradnak a hibrid és virtuális rendezvények, sőt, a virtuális résznek mindig szerepelnie kellene. Ez utóbbi olyan marketingeszköz, amely több emberrel segít kapcsolatba lépni, mint amennyit személyes résztvevő lehet. Ugyanakkor a virtuális és a személyes élmény különböző: nem lehet ugyanazt a tartalmat megtervezni és eljuttatni mindkét közönségnek.
A Lenovonál új virtuális bevezetési és eseményélményeket próbáltak ki az egyszerű videóhívásoktól, sajtóbemutatóktól a magával ragadó, interaktív, virtuális galériaélményekig. A siker titka: - Érzelmeket kiváltó, valós ügyfélpéldák vizuálisan vonzó tartalommal legyen illusztrálva. - Energikus és dinamikus előadók, akik a spontaneitás érzetét keltik és hitelesek a közönség számára. - Interaktivitás jelenléte: élő virtuális hozzászólások, beszélgetések, lájkok. - Kapcsolatépítés és nyomon követés a rendezvény után, hogy az ne csak egyszeri és befejezett érintkezési pont maradjon, hanem része legyen az ügyfél folyamatos döntéseinek. A hibrid rendezvények egyik kihívása a személyes és a virtuális résztvevők közötti kommunikáció. Az élő rendezvények is évről évre változtatják a helyszínt, hogy más élményt nyújtsanak. Ugyanez igaz a virtuálisakra is: újat kell adniuk közönségüknek. A rendezvényszervező a helyszíntől függetlenül - virtuális vagy hibrid - álljon készen arra, hogy mindenféle személyes és szakmai alternatívával versenyezhessen a közönség figyelméért és hűségének elnyeréséért. (Ref.: Szabó Eszter) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |