SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Rendkívül agresszív MS reklámhadjárat a Bing népszerűsítéséreA keresés beteg, mi vagyunk a gyógymód szlogennel indított kampány a Microsoft a Bing link keresője népszerűsítésére. A négy hónapra tervezett kampányra nem kevesebb, mint 100 millió dollárt költöttek. A Microsoft a nemrég óta működő Binggel igen agresszívan szeretne a Google babérjaira törni. A 100 millió dolláros (20 milliárd forint) reklámkiadás hatalmas összeg, a rivális Google teljes marketingköltsége tavaly 25 milliárd dollárra rúgott -- olvasható a Yahoo honlapján (link Az új kereső bevezetése szöges ellentétben áll a Live Search elindításával, amelyet négy éve olyan csendben vezettek be, hogy a legtöbb internetező még azt sem tudta, egyáltalán hol találja. A Bingnek szánt Facebook oldalnak már 20 ezer rajongója van, azonban a redmondi cég azt nem közölte, hogy ebből mekkora a Microsoft alkalmazottak aránya. A Twitteren ez a szám 16 ezerre rúg és a cég a Hulu.com internetes televíziós honlapon is népszerűsíteni kívánja majd a Binget, sőt, még Rachel Zoe híres divatdiktátor reality show-jában is a Bingről lehet hallani. - F: jún. 4.
|
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |