SzavazásA könyvtárosok belső kommunikációjának minősége...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Rózsaszín ködben a vezetőkTévhitben élnek az első számú vezetők: sokkal ügyfélbarátabbnak gondolják saját cégüket, mint a beosztottjaik. A Világgazdaság és az Ad Sidera csoport közös felmérésének, az Ügyfélszolgálati Barométernek az előzetes adataiból kiderült, a vezérigazgatók fele véli úgy, hogy igen magas a szolgáltatásuk színvonala, és kollégáik professzionálisan kezelik az ügyfélpanaszokat. Ehhez képest a felső vezetők egytizede gondolkodik csak így; jobb a helyzet a középvezetőknél, 13 százalékuk hisz ebben. Az Ügyfélszolgálati Barométer 2007 a link webcímen érhető el; célja, hogy ágazati és hierarchiai szinten is mérje a partnerkapcsolatok minőségét. - F: febr. 9.
Régebbi hírforrás(ok): link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |