SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Sok szervezet még a sajtómegjelenések számában méri a sikert
Címkék: analógia | arculat (magunkról mutatott kép) | irányítás, mérés, szabályozás | pr, public relations, bizalomkeltés |
Szántó Balázs: Mi már rég mást szeretnénk, de van jó néhány ügyfél, aki a megjelenéseken méri az ügynökséget. Mi javaslunk sok minden mást is, de azért az mindig számít, hogy milyen vastag az a clipping book. Van olyan, hogy maga a közvetlen megbízó nyitott és progresszív lenne, de őt is ezen mérik. Egyébként ez nem is csak magyar probléma.
Szántó Péter: Amikor megalapítottuk a céget, azt mondtuk, hogy a média-megjelenés nem elsődleges cél. Fontos és hasznos, de nem biztos, hogy egy-egy célcsoportot pont így kell elérni. A Coca-Colának néhány évvel ezelőtt csináltunk egy egész kampánytervet, ami tele volt flashmobbal, publicity stuntokkal, tehát csupa olyasmivel, ami nem direkt média. El is hajtottak minket, hogy ez nekik nem kell, hanem legyenek inkább sajtóközlemények. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |