SzavazásA külföldi könyvtári tapasztalatok, jógyakorlatok...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Starbucks -- ügyféltapasztalati térképA Starbucks jónevű kávéház-lánc. Alig reklámoznak, mégis terjednek. A cikk írója betért Kínában Starbucks-üzletbe, és ügyfélként feljegyezte az őt ért impressziókat, mely arra 'kényszeríti' őt, hogy újból és újból visszatérjen. (Ez azért is figyelemreméltó, mert mindez a teaivó Kínában történik.) A szerző ügyfélelégedettségi térkép készítésének módszerét javasolja a szolgáltatás-feltérképezésére és -fejlesztésre, ügyfélszerzésre és -megtartásra, versenytárs-figyelésre egyaránt.
Hírforrás:
One Cup of Coffee, 20 Experiences: Take a Tip From Starbucks link
2006. június 14. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): One Cup of Coffee, 20 Experiences: Take a Tip From Starbucks link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |