SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Szeretne 8%-kal nagyobb használói lojalitást a könyvtárban?Előző lapszámunkban már idéztünk az Allegiance szolgáltató hírleveléből. Ám talán érdemes mégegyszer. Ugyanis azt a régi igazságot említi, hogy a sikeres panaszkezelésen átesett használó vagy ügyfélek csoportja 8%-kal lojálisabb azoknál, akik nem is panaszkodnak. Akik vagy egyébként is elégedettek a szolgáltatással, vagy nem is volt nagyobb elvárásuk, vagy csak akkora, amekkorát a szolgáltató kielégített. Az összefüggés ismét rámutat arra, hogy nem a panaszok számát érdemes csökkenteni, hanem információtartalmukat minél hatékonyabban begyűjteni és visszaforgatni azt a szolgáltatásfejlesztésbe. A lojális használó azon túl, hogy visszatér a könyvtárba, másoknak is szívesen ajánlja annak szolgáltatásait. (MG) - F: márc
Régebbi hírforrás(ok): Allegiance, link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |