SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Szlogen és 'tagline'A szlogen rövid, megjegyezhető és dinamikus reklámszöveg, állítás vagy vezérmotívum, mely segít a cég vagy a termék iránti érdeklődés felkeltésében. Nem feltétlenül azonos a vállalat egyes reklámkampányaiban. Pl.: @ your library; (ALA) Ezzel szemben a tagline: verbális logó, több éven keresztül változatlan, a pozícionálásban segítő szöveg. 'Just Do It' (Nike), 'Think Different' (Apple), 'Voice of American Libraries' (ALA). A missziós nyilatkozatokból gyenge tagline-ok születnek, mivel a szervezetek saját magukról alkotott nézetét tükrözik. Jó tagline-hoz és szlogenhez brainstorming szükséges 5-6 kreatív emberből. A csapatba ne kerüljön olyan, aki részletek iránt érzékeny, vagy szó szerint vesz mindent. (ref.: MG)
Hírforrás:
Slogans & Taglines. There is A Difference! / Chris Olson. In: Marketing Treasures Newsletter (June 2005)
2005. augusztus 17. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): Slogans & Taglines. There is A Difference! / Chris Olson. In: Marketing Treasures Newsletter (June 2005) |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |