SzavazásA könyvtárosok belső kommunikációjának minősége...
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Top 50 Facebook rajongói oldal -- begyűjtik a figyelmetA közösségi médiában való részvétel már egy jó ideje alapkövetelménynek számít a márkák életében. Egy kutatás szerint a hirdetők 2009-ben 800 millió dollárt költöttek közösségi hálózatokra, WOM marketingre és párbeszéd marketingre -- ez 23%-kal több, mint az előző évben. 2010-ben további 35%-os emelkedést várnak, ezzel az egymilliárd dolláros határt is átléphetik a költések.
A legnépszerűbb kommunikációs csatornának a Facebook számít, melyen több ezerre tehető a létrehozott rajongói oldalak száma. Ez a felület kiválóan alkalmas interaktív kommunikációra, a márkázott tartalom elosztására és a márkahűség erősítésére -- a promóciókról és egyéb akciókról nem is beszélve. (Oldalakat lehetne még írni a felhasználásáról, de azt majd egy másik postban.) Minél több rajongója van egy oldalnak, annál hatékonyabban és intenzívebben lehet megszólítani a potenciális fogyasztókat. |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |