SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Ügyfélmustra - Jól adni, jót kapni - Fekete GizellaAz ügyfelek minőségi és mennyiségi elvárásaiknak eleget tevő, pénztárcájukhoz igazított áru- és szolgáltatáskészletről ábrándoznak. A gyártóknak, szolgáltatóknak pedig minél nagyobb törzsvásárlói kör lebeg a szemük előtt. A probléma az, hogy miközben minden vásárló méltányolná a bizalmát, elégedettségét kiváltó, figyelmes, testre szabott kiszolgálást, az ennek érdekében történő információgyűjtést és -elemzést már többen zokon veszik, s az informatika fejlődését csak nagy távolságból követni képes hazai jogi szabályozás sem segíti a vállalatok ebbéli törekvéseit. Így pedig nehéz kielégíteni a vevők testre szabott szolgáltatásokra irányuló igényét.
Hírforrás:
A Business Online papírmagazin cikke - A Prím Online-ra felkerült: 2003. ápr. 23., link
2003. április 30. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): A Business Online papírmagazin cikke - A Prím Online-ra felkerült: 2003. ápr. 23., link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |