SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Ügyfélpanasz-kezelésA gyártók, kereskedők, szolgáltatók többsége szereti és megbecsüli vevöit, ügyfeleit, hiszen belölük él. A reklamáló ügyfelekkel azonban már más a helyzet. Sokan nehezen tűrik a reklamációt, mert azt személyük, cégük vagy munkatársaik elleni támadásként élik meg. A vevők érdekében fellépő fogyasztóvédelmi felügyelőséget és más hatóságokat, szervezeteket, fogyasztói érdekvédelmi szövetségeket is hajlamosak ellenségüknek tekinteni. Mintha szükségszerűen a panaszra okot adó kereskedő vagy szolgáltató, s reklamáló ügyfele ellenfelek lennének!
Hírforrás:
Minőségbiztosítási Hírlevél, 2002.10.09., link
2002. október 16. • Továbbküldöm a hírt Link e hírhez: Régebbi hírforrás(ok): Minőségbiztosítási Hírlevél, 2002.10.09., link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |