SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Ügyfélpanasz-kezelés, mint marketingeszközA könyvtárhasználó elégedettsége kimutathatóan jobban függ a könyvtáros kommunikációs készségén, mint a könyvtárban meglévő dokumentumoktól. Ebbe a körbe tartozik az ügyfélpanasz-kezelés. Az is tapasztalat, hogy a megfelelő módon "kezelt" ügyfél lojálisabb a szervezethez -- adott esetben a könyvtárhoz -- mint a panasszal láthatólag nem rendelkező.
Régebbi hírforrás(ok): link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |