SzavazásSzámít-e a szavad a könyvtárban?
KIT hírlevél évfolyamok2024
|
Ügyfélszolgálat: jónak látják a vezetők -- és inkább nem mérik az elégedettségetInkább ügyfél-, mintsem termékorientáltak a hazai cégek; rugalmasak a partnerkapcsolatokban, és professzionálisan kezelik azokat, bár a panaszkezelés terén még fejlődniük kell -- így látják önmagukat a hazai vállalkozások. A Világgazdaság és az Ad Sidera csoport közös felméréséből, az Ügyfélszolgálati barométerből az is kiderült, hogy a hazai társaságok az ügyfélszolgáltatás kapcsán a mérések területét ítélik a leggyengébbnek a cégnél. ... Ahogy a hierarchiai szinteken még lejjebb megyünk, úgy nő az elégedetlenség. A középvezetők a felső vezetőkhöz képest nem érzik azt, hogy a munkatársak tisztában lennének azzal, mit jelent a magas szintű szolgáltatás, vagy hogy a szolgáltatás fejlesztése prioritás lenne -- mondta Czinege Andor, az Ad Sidera Kft. társtulajdonosa. - F: VG, aug. 3.
Régebbi hírforrás(ok): link |
FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |