SzavazásMennyire jellemző a könyvtári szakmai kommunikációra a 'ne szólj szám, nem fáj fejem'?
KIT hírlevél évfolyamok2025
|
Új könyv a hírnévről
Címkék: pr, public relations, bizalomkeltés | információforrás (tájékoztatáshoz) | könyv, papír alapú |
Ferling József legújabb könyvében arra keresi választ, hogyan lehet a hitelességet megőrizve láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.
A hírnév millió apró, egymáshoz kapcsolódó darabkából áll össze és csak akkor látjuk a teljes képet, ha az utolsó puzzle is a helyére került. De milyen színeket válogassunk össze, hogyan találjuk meg, és hogyan illesszük egymáshoz az összeillő darabkákat, hogy a végén egy nekünk tetsző, mások számára pedig vonzó képet kapjunk? Erről szól a magyarországi PR-szakma egyik nagy öregjének Az egymillió darabos puzzle címmel megjelent könyve. Otthon a puzzle-t a legtöbben a szélein kezdjük. Megkeressük a többitől legkönnyebben megkülönböztethető darabokat és összeállítjuk belőle a majdani kép peremét. Ezzel rögtön keretek közé is szorítjuk magunkat, a szigorú négyszögformát kirajzoló, elvágólagos darabkák meghatározzák, milyen és mekkora képet fogunk kapni a munka végén. A hírnév építését már csak emiatt is belülről kell kezdeni, az alapvető értékeinknél. Munka közben aztán szisztematikusan új és új dolgokat illesztve hozzájuk. A FERLING alapítójának legújabb könyve római mozaikokból, beszédek jegyzetlapjaiból, celebek letépett ruhafoszlányaiból és a Sagrada Família soha a helyükre nem kerülő tégláiból rakosgatja össze a világegyetem-komplexitású nagy képet. A színes történelmi, kulturális és persze kommunikációs példák mögül pedig kirajzolódnak a PR legfontosabb jelenlegi trendjei a storytellingtől a közösségi oldalakon át az employer branding-ig. Helyenként részletekbe menő szakmai útmutatásokkal, másutt inspiráló gondolatokkal alátámasztva fejti ki a szerző ügynökségvezetőként már több mint három évtizede képviselt filozófiáját. |
![]() FeliratkozásA heti ingyenes KIT Hírlevelet megrendelheted a kit@gmconsulting.hu-ra írt "Megrendelés" tárgyú levéllel, név és intézmény megadásával, mellyel jelzed az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadását. A hírlevél lemondása: ugyanígy, de „Lemondás” tárgymegjelöléssel. KIT - hírcsokrok
Néhány tematikus gyűjtemény a lapból
HírlevélrőlA hírlevél hetente (júliusban, augusztusban kéthetente), térítésmentesen, csak elektronikus formában jelenik meg. A KIT nyomtatott példányai megtalálhatók a Könyvtörténeti és Könyvtártudományi Szakkönyvtárban is (Könyvtári Intézet, Budapest). A KIT tulajdonosa: GM Info Consulting Kft. |
impresszum | szerkesztők | észrevétel e portálról |